Група «Рибка» для дітей раннього віку (3-го року життя)

Наш садочок - річка знань
Є в нім група "Рибка" там,
Все в ній для маляток,
Любих хлопчиків й дівчаток.

В цій групі працюють:

/Files/images/DSC_5680.JPG

Письменник Наталія Володимирівна - вихователь, має повну вищу освіту, кваліфікаційну категорію "спеціаліст другої категорії" стаж роботи 7 років.

/Files/images/pratsvniki/Screenshot_20191113_131804.jpg


Юдіна Катерина Олександрівна - вихователь, має неповну вищу освіту.

/Files/images/DSC_5738.JPG


Корбут Валентина Василівна - помічник вихователя, стаж роботи 29років.


Наші свята

Зимонька прийшла - дітям радість принесла!

/Files/images/ribka/_DSC0013.jpg/Files/images/ribka/_DSC0015.jpg/Files/images/ribka/_DSC0029.jpg/Files/images/ribka/_DSC0035.jpg/Files/images/ribka/_DSC0054.jpg


Ось які ми малюки - граємося залюбки!

/Files/images/ribka/P1070102.JPG/Files/images/ribka/P1070075.JPG/Files/images/ribka/P1070079.JPG/Files/images/ribka/P1070105.JPG/Files/images/ribka/P1070103.JPG/Files/images/ribka/P1070099.JPG

Вихователі впроваджують в практику роботи групи пальчикові ігри та пальчикову гімнастику у розвитку наймолодших.

Пальчикові ігри — це інсценування римованих історій, казок з допомогою пальців. Багато ігор вимагають участі обох рук, що дає можливість дітям орієнтуватися в поняттях «праворуч», «ліворуч», «угору», «вниз» тощо.

Дуже важливою частиною роботи з розвитку дрібної моторики є пальчикові ігри. Ігри ці дуже емоційні, захоплюючі. Вони сприяють розвиткові мовлення, творчої діяльності. Пальчикові ігри ніби відображають навколишній світ, явища природи, предмети, тварин, людей, їхню діяльність. У ході пальчикових ігор діти, повторюючи рухи дорослих, активізують дрібну моторику рук. Тим самим виробляється жвавість, уміння керувати своїми рухами, концентрувати увагу на одному виді діяльності.

Ритмічні рухи пальцями дуже подобаються дітям. За допомогою пальців можна навіть розмовляти з дітьми. Але ніколи не змушуйте дитину до участі в грі. Ігри пальцями досить цікаві. Поспостерігайте за дитиною, і ви побачите, що вона також отримує від цього задоволення.

Що ж відбувається,коли дитина виконує ритмічні рухи пальцями?

-індуктивно збуджуються мовні центри головного мозку і стимулюється розвиток мовлення.

-мовлення стає чіткішим, підвищується мовленнєва активність, особливо тоді, коли рухи супроводжуються промовлянням забавлянок, ритмічних віршиків.

-розвивається спостережливість, пам’ять, увага.

-«розповідання» віршика руками сприяє розвитку уяви, фантазії.

-створюються передумови для успішного оволодіння дитиною навичками письма.

Проводячи пальчикові ігри – створюємо доброзичливу атмосферу, викликаємо у дітей позитивні емоції. Для підвищення емоційного задоволення застосовуємо музичний супровід.

Пальчикові ігри починаємо з найпростіших вправ таких, як «Посолимо суп»(зібраними в пучку пальцями ведучої руки імітуємо названу дію); «Пташки»(пташки-пальчики «Клюють зернятка») ; «почистимо дзьобики»(великим пальцем діти ретельно з усіх сторін «обчищають» кожен палець ведучої руки) потім можна перейти до складніших ігор.

Кiлькiсть переглядiв: 533

Коментарi

  • Інна Бурлак

    2016-12-23 13:46:34

    В дану групу мій син ходить пів року,це наш перший досвід у дитячому садочку. За такий,досить короткий термін,бачу багато позитивних змін. Він легко знаходить спільну мову з дітками та вихователями, постійно розповідає багато цікавого (що вони робили в садочку впродовж дня),завжди забираю його у гарному настрої... Тому я дуже вдячна вихователям за турботу, гарне ставлення до дітей, індивідуальний підхід до кожного та сучасні методи і підходи, які вони застосовують у роботі з дітьми....

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930