Група "Курчатко" для дітей раннього віку

В садочку "Малятко" Вас радо вітають,
І в групі "Курчатко" дітей зустрічають
Дбайливі та чуйні вихователі й няня,
Щоранку всім шлють вони привітання.



/Files/images/pratsvniki/_DSC0027.jpg

Кознозій Ганна Петрівна - вихователь, має повну вищу освіту, стаж роботи на посаді 1 рік.

/Files/images/pratsvniki/Screenshot_20191113_131804.jpg


Юдіна Катерина Олександрівна - вихователь, має неповну вищу освіту.

/Files/images/pratsvniki/_DSC0022.jpg


Майбородова Віра Юріївна - помічник вихователя, стаж роботи 3 роки.


Ось які малята - гарні хлопчики й дівчата

/Files/images/kurchatko/DSC_0685.jpg/Files/images/kurchatko/DSC_0689.jpg/Files/images/kurchatko/DSC_0692.jpg/Files/images/kurchatko/DSC_0700.jpg


Наші свята

/Files/images/kurchatko/_DSC0113-копия.jpg/Files/images/kurchatko/_DSC0098.jpg/Files/images/kurchatko/_DSC0090.jpg/Files/images/kurchatko/_DSC0069.jpg

Наша група здійснює впровадження інновації за методикою Марії Монтессорі.
В основі методу Марії Монтессорі лежать спостереження за дитиною і природні закони її психіки. Досвідом роботи М.Монтессорі довела, що в кожній дитині існує свій природний внутрішній потенціал, який може розвинутися тільки у взаємодії з навколишнім середовищем та за наявності свободи. Одним із висновків методу Монтессорі є те, що домінувати у навчанні та вихованні дітей має середовище. Діти вивчають середовище в групі і знаходять у ньому те, що відповідає їхньому інтересові саме на даному етапі розвитку. Готує середовище вихователь, керуючись знанням відкритих Марією Монтессорі сензитивних періодів. Це періоди особливого чуттєвого сприйняття та настрою психіки у житті дитини, коли вона на перевагу всім іншим видам діяльності обирає щось одне.Ось орієнтовні строки сензитивних періодів за Марією Монтессорі:

Від 0 до 6 років — період розвитку мовлення.

Від 0 до 3 років — період сприйняття порядку.

Від 0 до 5,5 років — період сенсорного розвитку.

Від 1,5 до 2,5 років — період сприйняття маленьких предметів.

Від 1 до 4 років — період розвитку рухів і дій.

Від 2,5 до 6 років — період розвитку соціальних навичок.

Послуговуючись методом спостереження, вихователь постійно змінює середовище в групі так, щоб воно відповідало потребам дитини. Навчання відбувається через самостійну роботу з Монтессорі - матеріалом. Що ж до основних принципів методики, то вони такі:

• Індивідуальний підхід до дитини. Це не просто слова: малюк сам може обирати, чим йому займатися, сам визначає, скільки часу він витратить на заняття.

• Навчання обов'язково повинно проходити у грі.

• Основне гасло методу: «Допоможи мені це зробити самому». Тобто завдання дорослого не робити за дитину, а стимулювати її власну активність.

• Для розвитку дитини необхідно створити спеціальне розвиваюче середовище, яке так і називають «Монтессорі-середовищем». У такому середовищі дитина зможе і захоче виявити свої здібності.

• Не слід прискорювати розвиток дитини, але, водночас не можна і пропустити той момент, коли дорослий повинен дати дитині матеріал для пізнання навколишнього світу.

• Головна рушійна сила педагогіки — це інтерес. Якщо вам вдасться викликати і підтримувати його у дитини, то успіх виховання забезпечений.

Саме за такими принципами працюють вихователі даної групи.

Кiлькiсть переглядiв: 615

Коментарi

  • вероника мирон

    2016-10-04 16:03:37

    Очень благодарны нашему первому воспитателю-педагога от Бога! Катерина Викторовна, Спасибо Вам большое за вашу работу за труд за помощь за внимание к моему ребенку!...

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930