Гурток "Весела англійська"

/Files/20180621_120148-1-1.jpg

/Files/20180621_101504.jpg/Files/20180621_101450.jpg/Files/20180621_102756.jpg/Files/20180621_102708.jpg/Files/IMG-4048725a2572dd776e557d2732e38259-V.jpg/Files/IMG-87041dfefcdbf68f4c9dbcd12e21182e-V.jpg Керівник гуртка - Василенко Тетяна Миколаївна, має повну вищу педагогічну освіту, стаж роботи 2 роки

Навчання дошкільнят іноземної мови , варіативної складової Державного стандарту дошкільної освіти

Процес навчання будується на науково обґрунтованих підходах, він сприяє своєчасній соціалізації особистості дитини, формуванню її особистісної культури (через знайомство з мовою та культурою іншого народу), розвиткові пізнавальних психічних процесів (мислення, пам’яті, уваги, уяви, відчуттів, сприймання).

Навчання дошкільників англійської мови — це особливий вид освітньої діяльності. У процесі навчання мова виступає водночас предметом і провідним засобом навчання. У процесі навчання діти не вивчають складових частин незнайомої мови, а одразу опановують її як засіб спілкування.

Програма передбачає навчання англійської мови дітей дошкільного віку в дитячому садку. Формування елементарної англомовної комунікативної компетенції полягає шляхом активізації словника через рецептивні, репродуктивні ігри, вірші та пісні, відповідної тематики. Кожна сфера спілкування (тема) містить лексичний матеріал та мовні структури, а також засоби вивчення (добірка ігор, художніх слів). Спілкування організовується таким чином, щоб дитина була безпосереднім учасником навчального процесу. Програма з вивчення англійської мови розрахована на два роки вивчення (середня та старша групи).

Мова вивчається через особисту дiяльнiсть дiтей на заняттях. Кожне заняття будується як iгрове спiлкування педагога i дiтей.

Гра є і формою організації, і методом проведення занять. Така форма проведення занять створює сприятливі умови для оволодіння мовними вміннями та мовними навичками. Гра в навчанні іноземної мови не протистоїть навчальній діяльності, а органічно пов'язана з нею.

В основі ігрової методики лежать створення уявної ситуації і прийняття дитиною або викладачем тієї чи іншої ролі.

Навчальні ігри поділяються на ситуативні, змагальні, ритмо-музичні.

До ситуативних відносяться рольові ігри. Рольова гра - це ігрова діяльність, в процесі якої діти виступають у певних ролях, розігруються різні життєві ситуації.

Вони, в свою чергу, поділяються на ігри репродуктивного характеру, коли діти відтворюють типовий, стандартний діалог, застосовуючи його до тієї чи іншої ситуації та імпровізаційні ігри, що вимагають застосування і видозміни різних моделей.

Стандартні діалоги, наприклад:

  1. Show me (покажи мені) - коли викладач називає предмет, а дитина повинна підійти до картки із зображенням потрібного слова і вказати на неї.

  2. What's this? Викладач показує слова, діти називають слова.

  3. What's missing? (що пропало)

  4. What's doesn't belong? (щось зайве)

До змагальних відносяться більшість ігор, що сприяють засвоєнню лексики та грамоти. В них перемагає той, хто краще володіє мовним матеріалом.

На заняттях діти можуть грати в гру: "Simon says" - мета цієї гри розвиток пізнавальних інтересів. Діти встають поруч з викладачем. Завдання дітей полягає в тому, щоб виконувати команди викладача. Наприклад: Hands up! Sit down! Jump! Run! І т.д. В процесі проведення даної гри використовується лексичний матеріал різних тем.

Ритмо-музичні ігри - це всякого роду традиційні ігри типу хороводів, пісень і танців, наприклад: "Head, shoulders, knees and toes" і т.д.

Програма з вивчення англійської мови розрахована на два роки вивчення (середня та старша групи).

Орієнтовна тематика:

(середня група):

  1. «Знайомство»;

Підтеми:

  • «Знайомство з чарівною країною та новими друзями»

  • «Про себе та свої почуття»

  • «Я умію рахувати»

  • «Кольорова веселка»

  1. «Природа»

Підтеми:

  • «Пори року. Осінь. Погода»

  • «Овочі та фрукти»

  • «Свійські та дикі тварини»

  1. «Зима»

Підтеми:

  • «Зимові розваги»

  • «Свята. Новий рік та Різдво. Новорічні та різдвяні атрибути»

  • «Мої іграшки та подарунки»

  1. «Їжа. Посуд. Геометричні фігури»

  2. «Моє тіло. День Святого Валентина. Одяг та взуття»

  3. «Я і моя родина»

Підтеми:

  • «Члени моєї родини»

  • «Зі святом 8-го Березня!»

  • «Професії»

  1. «Свято Великодня. Мій дім»

Підтеми:

  • «Великдень»

  • «Мій будинок»

  • «Моя кімната»

  • «Меблі»

  1. «Літо»

Підтеми:

  • «Квіти»

  • «Літні розваги»

  • «Море, пляж та його жителі»

  1. «Подорожування та місця відпочинку та розваг»

Підтеми:

  • «Транспорт для подорожування»

  • «Місця відпочинку та розваг»

(старша група)

  1. «Вітання»

Підтеми:

  • «Вітання з чарівною країною та новими друзями»

  • «Частини доби»

  • «Я умію рахувати»

  • «Кольорова веселка та кольорові хмаринки»

  1. «Природа»

Підтеми:

  • «Пори року. Осінь. Погода»

  • «Овочі та фрукти»

  • «Свійські та дикі тварини»

  • «Птахи»

  1. «Зима»

Підтеми:

  • «Зимові розваги»

  • «Свята. Новий рік та Різдво. Новорічні та різдвяні атрибути»

  • «Мої іграшки та подарунки»

  1. «Їжа. Посуд. Геометричні фігури»

  2. «Моє тіло. День Святого Валентина. Одяг та взуття»

  3. «Я і моя родина»

Підтеми:

  • «Члени моєї родини»

  • «Зі святом 8-го Березня!»

  • «Професії»

  1. «Свято Великодня. Мій дім»

Підтеми:

  • «Великдень»

  • «Мій будинок»

  • «Моя кімната»

  • «Меблі»

  1. «Літо. Подорожі. Місця відпочинку»

Підтеми:

  • «Квіти»

  • «Літні розваги»

  • «Транспортні засоби для подорожування»

  • «Місця відпочинку»

  • «Море, пляж та його жителі»

  1. «Привіт школа!»

Підтеми:

  • «Дні тижня»

  • «Шкільні речі»

  • «Моя класна кімната»

  • «Англійський алфавіт»

Граматичні конструкції:

1.Іменники в однині і множині, що означають членів родини, назви іграшок тощо.

2.Дієслова і дієслівні сполучення, що обумовлені тематикою у стверджувальній, питальній і заперечній конструкціях однини і множини та у наказовому способі.

3.Питальні слова What (What is it?); Who (Who is it?); Where (Where is it?).

4.Питальні конструкції: Is it a…?; Have you got a …? І форми відповідей на них Yes, it is. No, it isnt. Yes, I have. No, I havent.

5.Займенники. Особові у називному відмінку: I, you, he, she, it, we, they.

6.Прикметники .

7.Числівники від 1 до 10.

8.Прийменники: in, on, at, under, to.

9.Сполучник and та ін.

Заняття проходять два рази на тиждень, тривалістю 25-30 хв. , проводяться в цікавій ігровій

формі, з використанням різних методик.

Мета навчання дошкільників англійської мови - це формування елементарної англомовної

комунікативно-мовленнєвої компетенції: забезпечення хорошого словникового запасу з таких

тем : « Let’s get acquainted»(знайомство);

«My family»(моя родина);

«Animals and birds»( тварини та птахи);

«Meals at the shop»(їжа в магазині);

«Toys.Birthday»(іграшки, день народження);

«Working day. Human body»(робочий день, частини тіла)

«House. Furniture»(будинок та меблІ);

«Seasons. Clothes» (пори року, одяг).

Вчити вживати частини мови пов’язані з даними темами: загальні та речовинні іменники(множини

та однини), дієслова в часових формах ( теперішній неозначений, теперішній тривалий); особові,

присвійні,вказівні займенники; числівники від 1 до 10; неозначений артикль a-an; сполучник and;

конструкції з прийменниками in, on, under.

Метод(Мас) який я використовую в своїй практиці - це метод асоціативних символів. В його

основу покладено імітаційну рухову діяльність, максимально наближену до реальності. Дитина

пізнає світ у живому іноземному слові, спілкуванні ,грі. Мовний матеріал сприймається через всі

аналізатори: зорові, слухові, мовленнєво-моторні і рухові

МАС- мова рухів, жестів, міміки, кодова мова уявлень, та асоціацій;застосування якого

пов’язане з активізацією мовленнєвої та розумової діяльності. Що дуже важливо для цього віку.

Мова жестів поліпшує не лише пам'ять, а й увагу, формує здатність творчого мислення. Дитина

значно швидше засвоює іноземне слово, яке пов’язане з конкретним образом або дією.

Пишіть свої відгуки , побажання, пропозиції! Будемо раді вислухати думку кожного.



Кiлькiсть переглядiв: 313

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Лютий 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829